sobota, 14 maja 2016

Perfect Constuction - niezastąpieni w wykończeniu wnętrz w Trójmieście

Oglądając mieszkania w branżowych katalogach często marzy nam się podobne, idealnie wykończone i zaaranżowane ze smakiem wnętrze. Kiedy kupujemy nasze wymarzone „M”, okazuje się jednak, że przygotowanie go do zamieszkania wcale nie jest takie łatwe.


Kiedy brakuje nam czasu i pomysłów na to jak urządzić nasze „gniazdko”, najlepiej zwrócić się o pomoc do profesjonalistów. Na rynku istnieje dużo firm, które zajmują się wykańczaniem i aranżacją wnętrz. Jedną z nich jest Perfect Construction z Gdańska.

Jest to firma, którą zdecydowanie można polecić, ponieważ w ciągu 2 lat zrealizowała aż 300 inwestycji i zgromadziła setki pozytywnych opinii klientów.

W jej ofercie znajdziemy:

- pomoc w wyborze mieszkania,
- przygotowanie kosztorysu,
- przygotowanie dokumentacji dla dewelopera,
- przygotowanie projektu przez przypisanego nam projektanta,
- zakup niezbędnych produktów, transporcie oraz magazynowaniu,
- wykonanie prac wykończeniowych, a także nadzorem nad pracą,
- ostateczne przygotowanie lokalu do zamieszkania.

Ponadto, możemy skorzystać z usług i produktów dodatkowych takich jak: drzwi drewniane, zabudowy, kuchnie, AGD, RTV, rolety i aranżacje okien, tapety, panele szklane, fototapety, kamień ścienny, dodatki aranżacyjne, czy oświetlenie.

Perfect Construction oferuje też tzw. usługi „home staging” oraz dotyczące mieszkań z rynku wtórnego, czyli: całościowy remont lokalu razem z usługą przeprowadzki i wynajmu mieszkania zastępczego na ten czas, odświeżenie mieszkania, przygotowanie go do najmu, projekt mieszkania z wizualizacjami itp.

Oferta firmy jest bardzo jasno rozpisana i podzielona na pakiety różniące się zakresem usług i co za tym idzie ceną. Wszystkich zainteresowanych szczegółami zapraszamy do kontaktu.


Sprawdź opinie:

Zakupiłem dwa mieszkania od dewelopera Inpro i skorzystałem z usług PC. Końcowy efekt prac oceniam bardzo dobrze. Praktycznie w obu mieszkaniach nie było żadnych poprawek. Nie mam powodów do narzekań. Jacek 

Firma "PERFECT CONSTRUCTION Katarzyna Kazojć" wykazała się dobrą organizacją i profesjonalizmem załogi i jest godną polecenia przy realizacji kolejnych zleceń jako wiarygodny partner. ACTIVA AP Sp. z o.o. Sp. k. 



PC to najlepsze rozwiązanie na wykończenie mieszkania, szczególnie polecam singlom i osobom, które dużo pracują i narzekają na brak czasu. Duże podziękowania za wykończenie mieszkania dla Teamu Pana Zbyszka oraz dla Pani Kasi za współpracę w trakcie całej realizacji, jak i też po. Dodam , iż PC z lekkim opóźnieniem przekazało moje 'M', ale efekt końcowy był tego wart. Agnieszka K.

Firma "PERFECT CONSTRUCTION Katarzyna Kazojć" dała się poznać jako rzetelny, wiarygodny i solidny partner. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy usługi "PERFECT CONSTRUCTION Katarzyna Kazojć" jako firmy spełniającej najwyższe standardy jakości w zakresie świadczonych usług. Sylwia P 

Perfect Construction Katarzyna Kazojć to bardzo dobry doradca pod względem wykończenia wnętrz pod klucz. Kompleksowe podejście i pomoc w sprawie poprawek z deweloperem są nieocenione. Jakub B 

Nowy Showroom Perfect Construction W C.H Kartuska!


  

Dane kontaktowe:
Perfect Construction

SHOWROOM

CH Kartuska
ul. Kartuska 214
80-122 Gdańsk
tel.: 530 50 50 20
Godziny otwarcia
Pon-Pt  10.00 – 18.00
Sob  10.00 – 17.00
Spotkania poza godzinami otwarcia możliwe po uprzednim umówieniu

BIURO ZARZĄDU

Arkońska Business Park
ul. Arkońska 6 / A2  Ip.
80-387 Gdańsk
tel.: 58 739 63 03
info@perfectconstruction.pl
Pon-Pt 08.00-17.00


Polecamy:

Market budowlany Gdańsk

12 komentarzy:

  1. Anonimowy06:00

    Super firma :) Bardzo fajnie rozpisane pakiety, każdy może wybrać odpowiedni dla siebie cenowo. Jestem bardzo zadowolona, remontowali mi łazienkę i przedpokój. Obiecałam, że napiszę dobrą opinię i będę polecała Perfect Construction wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam do pozytywnych opinii! Wg mnie Perfect Construction to najlepsza firma od wykończeń wnętrz w Trójmieście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy03:08

    10/10! Pomijając zdolności techniczne, sprawili, że mieszkanie w końcu do mnie pasuje, odzwierciedla mój styl i charakter :) W końcu czuję, że jestem u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy03:53

    Perfect Construction zasługuje na najlepszą opinię!
    Polecam wszystkim, którzy mają problematyczne mieszkania, nieustawne, małe, albo nie mają pomysłu jak wykończyć i zaaranżować. Ekipa daje rade na 100%!

    OdpowiedzUsuń
  5. Solidna firma i bardo kreatywni ludzie!Ceny też nie są jakoś specjalnie wygórowane. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mojej opinii Perfect Construction to najlepsza firma w tej branży w całym Trójmieście. Mega kreatywni ludzie, potrafią słuchać, dostosować pomysły do potrzeb klientów.
    Pakiety bardzo elastyczne, to też na plus, no i terminowość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również jakiś czas temu bezpośrednio od dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/ kupiłam nowe mieszkanie i jestem z tego wyboru bardzo zadowolona. Już niedługo się do niego wprowadzam i zaczynamy remont, co uważam jest najlepszym etapem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie ja nie miałam okazji z ich usług korzystać, ale może i taka sytuacja nadejdzie. Ja na ten moment już miałam wizytę geodety z http://geo-szkic.pl/ gdyż mam w planach zaczęcie budowy domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie takie usługi są bardzo istotne i dla mnie przede wszystkim bardzo ważną sprawa było to aby mieć jak najładniejszy projekt mojego domu. Zgłosiłam się z tym do biura projektowego https://zarzycki-konstrukcje.pl/ i dziś już wiem, że to była najlepsza opcja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Korzystałem z usług firmy dostępnej na https://kominiarz.warszawa.pl/ i jestem bardzo zadowolony. Fachowcy są niezwykle kompetentni i rzetelni. Przeprowadzili dokładny przegląd i czyszczenie mojego komina, zapewniając mi spokój ducha. Ich profesjonalizm i dokładność są godne polecenia. To kominiarze, którym można zaufać.

    OdpowiedzUsuń