wtorek, 15 lipca 2014

Zdrowe odżywianie

Wraz z nadejściem wiosny wiele z nas zaczyna przygotowania do tak zwanego sezonu bikini. W związku z tym nie tylko zapisujemy się na siłownię, zaczynamy biegać czy ćwiczyć w domu, ale w dużej mierze zaczynamy dokładniej przyglądać się spożywanym pokarmom. Nasze garnki zaczynają być pełne warzyw, ryb, chudych mięs i innych pokarmów, które pomagają nam w walce o piękną sylwetkę i dobre samopoczucie.

welmax opinie garnki, opinie welmax garnki,garnki welmax opinie, garnki opinie welmax, welmax opinie, opinie welmax

Pora roku jaką jest wiosna ułatwia nam sprawę, gdyż w okolicznych warzywniakach i na lokalnych straganach pojawiają się świeże owoce i warzywa, tak zwane nowalijki, które zawierają przecież mnóstwo witamin i innych niezbędnych naszemu organizmowi składników. Jednak zdrowe odżywianie to nie tylko produkty odpowiedniej jakości, ale również ich prawidłowe przyrządzanie. Unikamy zatem smażonych na głębokim oleju potraw, zastępując je posiłkami przygotowanymi przez gotowanie na parze lub pieczenie w piekarniku bez dodatku tłuszczu.

welmax opinie garnki, opinie welmax garnki,garnki welmax opinie, garnki opinie welmax, welmax opinie, opinie welmax

W ten sposób nie tylko zmniejszamy kaloryczność posiłków, ale również zatrzymujemy minerały i mikroelementy, gdyż w trakcie nieprawidłowej obróbki termicznej często zostają one zdegradowane. Dla tych, którzy takie zdrowe nawyki żywieniowe chcą wprowadzić na stałe do swojego menu z pewnością dobrym pomysłem może być zainwestowanie w odpowiedni osprzęt kuchenny. Jeżeli mamy zamiar gotować na parze warto zainteresować się dobrym garnkiem bądź szybkowarem, które ułatwią nam to zadanie i skrócą czas przygotowywania zdrowych i pysznych potraw.

welmax opinie garnki, opinie welmax garnki,garnki welmax opinie, garnki opinie welmax, welmax opinie, opinie welmax

W sieci znajdziemy różne oferty właściwie z każdej półki cenowej, jednak zanim dokonamy konkretnego zakupu warto sprawdzić garnki opinie internautów, którzy przed nami zakupili dany model. Zazwyczaj na ich podstawie jesteśmy w stanie stwierdzić jednoznacznie, czy garnek będzie spełniał nasze wymagania czy też będzie to kompletnie nietrafiony zakup. Warto również popytać wśród znajomych – być może ktoś z nich już wcześniej wpadł na pomysł zdrowego odżywiania i chętnie podzieli się z nami swoimi doświadczeniami w tym temacie.



Zobacz jak pracujemy Welmax opinie:



Zobacz więcej filmów: 

Welmax opinie
Opinie welmax JetCleaner odkurzacz
Welmax opinie Fiamotto KLIMATYZATOR/JONIZATOR

Polecamy

WELMAX - welmax.pl

Poznaj opinie użytkowników o produktach firmy Welmax:

Naczynia są dobrej jakości. Najbardziej cieszę się, że posiadają grube dna, które chronią przed przypalaniem się potraw. Nie jest łatwo trafić na garnki, które po pół roku są czarne od przypaleń na gazie. (Olka)

Patelnia grillowa super. Nigdzie na rynku nie znalazłem takiej patelni ze stali nierdzewnej. (Adam)

Garnki w porządku, ale szału nie ma. Co prawda gotowałam bez tłuszczu, ale to chyba teraz staje się coraz powszechniejsze. (Ida)

Gotowanie w kąpieli wodnej – to jest dla mnie hit tego zestawu Premium Lux – nie znalazłam takiego rozwiązania gdzie indziej. (Wegetarianka)

Garnki są fantastyczne, wielopoziomowe gotowanie to ogromna oszczędność czasu, a przy długim utrzymaniu ciepła i równomiernym rozprowadzaniu temperatury w garnkach to także oszczędność prądu. Moja przygoda z garnkami welmax trwa już ponad 2 lata i jest najlepsze inwestycja. (Karolina)

Zajmuję się gotowaniem prywatnie i zawodowo. Polecam naczynia kuchenne Welmax, bo to oszczędność czasu i pieniędzy. Nic się nie przypala, łatwo się czyści a dania wyglądają i smakują wybornie - Jan

Ja kupiłem ten sam zestaw mamie, która całe życie gotowała zawodowo, teraz robi to dla rodziny z pasji i jest przeszczęśliwa. Także polecam firmę Welmax w jej imieniu. - Mario   

Dołączam do pozytywnych opinii o naczyniach Welmax. Mam Multiwar i gotuje się w nim rewelacyjnie i baaaardzo szybko :) Co do patelni grillowej to wiem, że wujek ma i jest zadowolony, ale o szczegóły go popytam :) Na pewno lepiej się czuje i ma lepsze wyniki badań- cholesterol itp. bo beztłuszczowo się odżywia dzięki temu. - Nadia

Ja mam Zestaw Premium i jestem zachwycona! Dania wychodzą mi smaczne, jak nigdy przedtem. Teraz gotowanie to sama przyjemność! Gorąco polecam! :) - Weronika Jaworska




Dowiedz się więcej:

www.welmax.pl
www.zumi.pl
www.kafateria.pl
www.integracja24.pl
www.youtube.pl
www.youtube.com
www.welmaxnaczynia.pl
www.welmaxpolska.pl
www.welmaxposciel.pl
www.homebook.pl
www.welmax.eu
www.welmax24.pl
www.milionkobiet.pl
www.forumwelmax.pl
www.lifeandmore.pl
www.trojmiejskibazar.pl
www.miastokobiet.pl
www.waszaopinia.pl






welmax opinie,welmaxwelmax opinie,welmax,welmax opinie,welmax,welmax opinie,welmax,welmax opinie,welmax,welmax,welmax opinie

8 komentarzy:

  1. No Welmax ma chyba najlepsze naczynia kuchenne z tych firm, które znam. Jest jeszcze jedna dobra firma, ale nazwa mi teraz wyleciała...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy02:02

    Philipiak też ponoć dobra firma, ale wybrałabym welmax, bo kilka osób w rodzinie i wśród znajomych ma, także mam informacje w pierwszej ręki, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy02:09

    Ja dostałam komplet naczyń welmaxu na prezent ślubny- uwielbiamy gotować z mężem i to najlepszy prezent jaki dostaliśmy. Jesteśmy już 5 lat po ślubie- naczynia wyglądają wciąż jak nowe i bardzo dobrze się sprawdzają w naszych kulinarnych eksperymentach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne są patelnie welmaxu- można smażyć i grillować bez tłuszczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy03:01

      No właśnie to mnie bardzo zachęca- zmieniam dietę i szukam dobrej patelni, żebym mogła smażyć bez tłuszczu i bez ryzyka przypalenia. :) Zastanawiam się czy zwykłą patelnię kupić czy grillową.

      Usuń
    2. Ja bym chyba wybrała grillową, jest wg mnie bardziej funkcjonalna. W ogóle to najlepiej kupować chyba zestaw a nie pojedyncze naczynia- taniej wychodzi i masz więcej możliwości :)

      Usuń
  5. Ja mam 2 ulubione naczynia welmaxu- patelnia grillowa właśnie i multiwar :) Ekspresowo można ugotować wszystko :) Ogólnie garnki pierwsza klasa, nie przypala się nic, nie rysuje, nie ma szkodliwych powłok. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy02:46

    Ja zamierzam kupić zestaw naczyń- na początku myślałam tylko o brytfannie wielopoziomowej, później jeszcze o patelni i doszłam do wniosku, że taniej jednak będzie kupić cały komplet- ten Premium :)

    OdpowiedzUsuń